Maybe if I do like this...?

*Varning till känsliga läsare* ;)

Tänkte katten och kräktes på mattan.

B flög upp som skjuten ur en kanon och jag yr som en, ja jag vet inte vad, tänkte: Shit, nu brinner det nånstans!
Men det var Dennis som inte mådde som en prins tydligen.
Stackarn.
Jag tror dock inte att det var något evil försök att väcka oss tidigt imorse, utan han mådde nog bara "inte som en prins" - och ville dela med sig av det.

Klockan är 10 över 5.

Tack...Dennis...

Fast jag kunde inte annat än tycka synd om honom.
Jag hoppas han mår bättre nu men jag vet inte riktigt, han har nämligen tryckt ner sig i en korg som är i den size att den passar hans försvunna "broder" Mr Aslan - den är för liten för Dennis alltså, och ser lite så där ynklig ut.

Hmm...

   Här sitter han och tittar på världen.





Jag har "börjat mitt nya liv" idag - igen.

Jag gjorde havregrynsgröt till frukost. (Nyttigt maybe men hur gott är det egentligen?) och kokade ett ägg. Men det orkade jag inte äta upp så jag tar min prommis först så kan jag äta det när jag kommit tillbaka.

Läste en artikel igår, rackarns att jag inte sparade den, att socker kan jämföras som lika beroendeframkallande
som till ex. Heroin och amfetamin och ja - div. pulveriserade ämnen kan tyckas.

Jaha, då är man stämplad då.
Missbrukare.

Fast det hade jag nog på känn redan.

Dags att gömma undan muffinsarna jag bakade för mig själv. Hmm... 

Hjälp?  

Kommentarer
Postat av: sofie

Aah, lilla Dennis sitter i korgen.:) Sötmisse! Jag vill ha honom! =)

2009-09-30 @ 09:44:25
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weezle

Helloooo!!

Längesen sist nu, har haft sjuukt mycket för mig...men jag hoppas det börjar lätta nu..

Jag kan nog gå med i klubben för sockerberoende, har mumsat på tok för mycket choklad den senaste tiden, jag som inte ens äter det annars :S

Meen just för tillfället skiter jag i det hahaha.

Kanske det borde vara B som ska gömma muffinssarna? hihi.

KRAAAMA

2009-09-30 @ 12:08:21
URL: http://stormyran.blogg.se/
Postat av: sofie

ÅÅÅÅ, vilken fin misse:)



Jag har köpt en torrmat som är för kissekatter med långt hår. ska bli bättre för deras magar. Royal Canin. det kanske är därför han kräktes. Men karlar blir väldigt hispiga när dom kräks. hi hi.

pappa är likadan :)tillbaka till Simson, han tycker maten är jättegod. krama mami

2009-09-30 @ 19:22:15
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0