Tidigt uppe

vilket ju var bra med tanke på att jag ändå skulle upp hyfsat tidigt. Klockan ställdes på åtta, men här satt jag vid frukost bordet typ tjugo i.

Hurra :)

Dock är det så men mig, att när jag har "maaassor" av tid, så tycks tiden rinna ifrån mig på ett kick.
Nu är klockan redan kvart i nio, jag ska cykla iväg om en halv timme och det är en massa som ska fixas.

Rackarns

Jag o Phu ska till Heron City i Sholm ikväll. Och se bio. Det känns skönt att åka från stan en sväng, om bara för några timmar.

Det är så dumt det där för, när jag är hemma vill jag inte annat än bort och när jag är borta ja då känns det som att det skulle vara rätt skönt att vara hemma..

Kronisk "Vart ska jag egentligen vara?" infinner sig.

Svaret kanske lyder: På väg...

Ja... kanske det...

hmmm 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevligt med bio=) vad ska ni se? Vi brukar också åka till Heron city. det är bra där...=)

Hoppas ni får en supertrevlig helg! Våi måste ses snart:D

KRAM

2009-09-11 @ 12:37:53
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: sofie

We're on the road again! .. lala..

2009-09-11 @ 14:26:30
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0