Ute i mörkret, och kallt börjar det blir också...

Därför hoppas jag att han vill komma hem snart... till mig.
Vem?
Min lilla vilsna katt.

Idag pratade vi med B´s mami, och vad det verkar har hon spanat in en katt som liknar vår lilla röda på sin tomt. Någon i ett hus längre bort matar tydligen katter som går förbi, vilket jag måste säga kanske inte är det smartaste jämt, men snällt om nån av missarna nu inte har hittat hem till sitt hem ännu.

Om de är vilsna.

Iallafall så har en röd katt irrat sig runt på B´s mammas gård.
Tänk om det är vår!
Åh, vad jag hoppas!

Till helgen ska B´s bror försöka ta en bild på den. Då kan vi se om det är vår.
Jag hoppas så väldigt!

Jag fick så fin post idag! Fina kort och fint brev. Jag blev så glad S! Tack! :)
Det fyllde dagen med lite glada feelings, i regnet här.


Kommentarer
Postat av: sofie

Oh! Hade du sån tur att du fick brev du! ;) moha! Vilken lyckans ost du är! (Förvånad dock över att det gick så snabbt!)

Jag hoppas att den gula katten är ER gula katt! =) Det vore ju fabulous! :)

2009-09-23 @ 08:00:47
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är som jag:) man ska inte ge upp. möjligtvis efter 100år :)

krm

mami

2009-09-23 @ 12:53:43
Postat av: S

Jag håller tummarna (och tårna)!

2009-09-23 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0