konstig dag

Idag är en sån där dag då jag velat stanna i sängen - Hela dagen.
Drygt.

Men jag ska göra mig klar och skutta iväg till jobbet nu snart.
Missarna har börjat acklimatisera sig med varandra. Tur det. Dock tycker väl Dennis fortfarande att det är lite drygt med den nya lilla.

Tur nog hade info-lappen ang. spolningen av lägenheterna varit lite fel-informativ. Så efter att gubbarna varit och spolat i vår lägenhet var det bara att använda allt som vanligt =)
Yey!

Nu ska jag masa mig iväg till jobbet.
Undrar varför det blev en sån här dag?

Dumt

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

URK

jag är förkyyyld och det vill ju inte ge med sej! Blä! kliar för fullt i näsan.

Jag tyckte det verkade lite konstigt om ni skulle vara utan vatten så länge. ;-)

2010-08-20 @ 11:08:23
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0