När ska hon åka hem?!

Dennis är fortfarande inte den nöjdaste lilla (stora) kissen över situationen som uppkom i förrgår. Dock verkar lilla misse ha bott in sig rätt bra här hemma.
Hon är dessutom väldigt kramig! Så matte är nöjd!! :D
Hon jag vaknade av att hon sov bredvid mitt huvud i morse. Tur hon inte snarkar ;) hihi
Dennis verkar vilja ta sitt pick och pack och flytta upp på garderoberna - där han ligger och spanar på den nya inkräktaren (och som sagt - väntar på att hon ska åka hem)
Haha.


Idag är en jobbig dag. Det har blivit beställt spolning (Blöh) av alla avlopp i vårt kvarter från idag till på tisdag nästa vecka. Man får inte spola vatten, ja ingenting. Så jag var uppe klockan sju imorse för att hinna fylla dammsugaren med vatten, då vi har en sån som kräver det alltså ;), städa kattlådan och "diska" ur den, plus göra mig själv klar för dagen.
Sen kom Phu hem från jobbet, svettig och dan efter rollerbladesturen hem, precis tio minuter innan arbetet skulle börjas så han hann turligt nog duscha innan han gick och la sig :) Tur! För jag renbäddade igår med vårt nya Ikea - bäddset. =) Det blev väldans fint.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90145635

Ps - Hoppas Ikea katalogen kommer idag :D

 

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

Ska ni inte få spola vatten eller - ja, ingenting - fram till tisdag nästa vecka?! Det låter ju helt omöjligt. Hur ska ni laga mat? Duscha? Gå på toaletten? Alltså, visst att man kan hålla sej i någon dag med både mat, dusch och toalett men 6 dagar är way too long.

2010-08-18 @ 10:47:56
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0