Honey´do

or honey´don´t :)
Här är det bara snälla nallar som får vara med.
Var den inte söt? Den finns på eleven.se och inte bara schampoo utan som conditioner också.
Off the topic: Påminner om en annan flaska jag tycker mig ha sett...någon gång. *flashback*
Var det en flaska för riktig håning som jag minns den från? Från när man var liten?
Jo jag tror nog att det kan ha varit så.
Söt är den i alla fall, både burk och innehåll ( men skall icke ätas, om ni nu trodde det. ;) ) ,  och lär få håret mjukt och lent som ja, honung.

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

Honing tror jag! Jag känner också igen flaskan!! :) Fin tycker jag.

2010-12-16 @ 10:06:38
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: mami

Aha, nu har hon vaknat till igen :)

har kollat flera gånger men då har hon inte skrivit nåt :D

2010-12-16 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0