som vanligt...

när man skriver tenta är allting annat mycket roligare. Det finns ingen annan gång då gräset är så mycket grönare på andra sidan som nu. Gräset är till och med grönare i garderoben eller i byrån i hallen där jag veeeet att det finns jättemycket fix att sätta tänderna i istället för att sitta här och bläddra i en massa böcker. Tråååkböcker dessutom(om ni trodde något annat ;P ).
Tolkkunskap....boring *kasta i hörnet*
Artikel om tolkning *här kisse! Bit! BIt!!!*
häpp...
inte ens missarna vill kännas vid min tenta litteratur...
Jag vill ju helst baka istället - och dessutom har jag kommit på två braá julklappar.
Du ser - hjärnan funkar som bäst - till annat - när man har tenta.
Ps och dagens kuriosa:
Jag har lärt mig att det inte ska vara ett mellanslag efter ett bindestreck. Alltså är det bara att köra på när du ska skriva med ett binde-streck :)
OMG - spännande avslut där ;) -not so much no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0