Tio kartonger med posten och ingen plats att stå på!!

My god! Ja precis så kändes det idag. Vi fick påfyllning av varor och det var helt enkelt fullt i vår lilla pennan-butik. Crazy!
Men kul :)
M var snabb att raffsa igenom dem, för att ställa fram såklart, men även för att se om det månne låg nåååågon liten julklapp till oss pennor där i botten :)
men...icke. Jaja, bara att vänta och hoppas på nåt roligt till på fredag :P hihi. How we like pressies vi små pennor!
Tänkte väl försöka ta tag i rapporterna också som ska vara inne på fredag, men ja... klockan blev ju halv tio helt plötsligt och det känns liiiite drygt nu, om jag ska vara ärlig. Och det är det väl bra att vara ;P
Startar kanske upp det och bara kollar vad jag har skrivit egentligen. Vad har jag skrivit...?
Just, ja jag vill åka utomlands.
Typ nu.
Eller, jag ska jobba imorgon... men i början av januari vore kalas =)
väntar på bifogad biljett... av någon...  vem som helst... humdumdhum
*väntelivänt* ;)
Nån som vill ha en klementin?

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

Jag vill ha en klementin. :) Mums!

Jag drack juice som är berikad på järn och folsyra tror jag.. Jag behöver järn. Jag tar inte hand om min kropp så bra som jag borde. Jag är ju vegetarian och äter alltså inget rött kött vilket innebär att jag går minste om viktiga aminosyror som min kropp inte kan producera själv. Tillsätter jag dem till min kropp på annat sätt? Svar nej. SKAM på mig. Jag borde börja käka fler tillskott. Hmm..... (jag är duktig på att prata om mej. Nu pratar vi om dej, vad tycker du om mej?)

2010-12-16 @ 10:03:11
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0