yes, she has awaken again

Ja, min frånvaro här har varit tydlig, men nu är jag back :)
Tiden har inte räckt till men nu i "stundande"/pågående jultider är det ju en perfekt tid att återkomma hit  - och passa på att räkna upp aaaaaaaaaaaaaaaaallt jag önskar mig, så folk vet tänker jag  :)
eller inte ;P
Nu när jag däremot fått mer tid, i present nästan - ni vet, skolan är slut nu då jag skickade in sista uppgiften igår kl 23.16 :), så nu känner jag att jag kan knata runt lite här inne då och då.
Jag kan ju till exempel visa vad jag hittat  =)
Jag vill ha den här - den är söt och passar mig i storlek.
Den finns dock bara att få tag på i fuuuult grön. Det vill inte jag ha! Så...jag väntar. på svart eller vit.
Typiskt dock när jag äääntligen har bestämt mig (jo, jag vet jag har haft lång betänketid - kan två år vara nog? )
Vem vill inte ha en Iphone va? Men vill man då köpa en ny eller köpa en allready used från någon som nalle vet ska sälja sin? En ny är ju tokdyr och dessutom stooooor - enligt moi i alla fall. Men samtidigt är jag ju så nördig  - att om jag skulle köpa en så vill jag ju ha en ny :P
Inga fingeravtryck på min lur inte - ja utom mina då förstås - men från början menar jag.
Nu ska jag åka och träna sen ska julträdet fram minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0