aaaaa...... (i stigande tonart)

Joomenvisstserruattliksom... jag pluggar jag.

Skriver uppsats ;)
Visst ser det bra ut? Visst ser det ut som att det är precis det jag gör :P?
Hehe.

Well. Ja, jag behövde en paus, en paus i allt vad letande, skrivande och komma-på-snygga-meningar, och uppläggande heter.

Phjoo..!

Idag har jag varit ledig från jobbet, ledig dag och helg också kom jag på, men det blev en hel del sitta vid datorn och skriva istället.
Dock har jag inte kommit så långt i själva Uppsats-dokumentet i Word men rackarns vilka anteckningar jag har i Web-ct:n som det heter.
Nej, det handlar inte om att röntga skallen - det är en plats, en plattform på nätet dåra där man kan möta upp alla sina classmates från kursen jag läser, samt läraren förståss.
Riktigt bra nu när jag äntligen känner mig hemma där och för det mesta hittar runt där. 
Men i utvärderingen ska de allt få höra ;P hehe, för det ser banne mig ut som om det inte är reviderat (omgjort), måste ju passa på att använda snygga ord nu när jag läser på uni, hur som, det är inte gjort nånting åt sen jag vet inte när. 
Allt ser ut som ett enda stort gammalt DOS-program. Om nån minns hur det såg ut. Gammalt, skabbigt och tråkigt.
Dock har jag färglagt min bakgrund i rosa (jo, riktigt skrikig rosa faktiskt :)) så jag inte ska bli fullt så vettskrämd som jag blev när jag startade upp det första gången. Det var hemskt.

Well, nu är det avklarat. Början alltså, och jag har kommit in i det hela hyfsat. Men rackarns vilken tid det tar och energi. Jag har inte hunnit vara och simmat nåt på typ 3 veckor (usch - ikket bra) och knappt gått några promenader alls. Men jag ska fixa helt klart med denna uppsatsen imorgon, för då ska B sova hela dagen i o med att han jobbar natt,  och sen ta en simtur på kvällen. Det blir nog en även på söndag.
Bara för att få göra nåt annat. Så att kroppen är lika trött som hjärnan liksom ;P

Nej shit, nu måste jag fortsätta skriva i word och avslutar här med: Ha en underbar helg!

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0