Aaaanyway...

Jag likt många andra i vårt avlånga land har som börjat tröttna så smått på detta snökaos som helt plötsligt bara bröt sig in i våra liv där vid jul.
Och det var ju ... som.. fint. Ett tag...
Nu är det inte lika fint och minst sagt - inte alls lika roligt.

TÖVÄDER TACK!

Det var sol igår och (hör och häpna) "varmt" idag när jag cyklade till jobbet. :) Jag log hela vägen dit.

Jag har by the way hittat en tokfin klänning på nätet. Hmm 500 svenska pesetas går den lös för. Men jag får nog spel om jag inte kan/ får köpa den :D

HIttade dessutom också, på youtube, ett klipp om hur man syr sin egen Maxi-dress! Woho liksom :D
I must do one.
Så på måndag ska jag till OD´s eller nåt och köpa tyg och prova mig fram.
Nåt prickigt ska det vara nånstans iaf :D hoho

Hoppas ni mår bra alla - jag ska väl försöka plugga lite ;) vilket inte lär hända. hihi


Ps. - Jaså? Heter den inte Swedbank Arena längre S? Fjällräven istället?
Hmm... I don´t know if I like it :/

Kommentarer
Postat av: sofie

Japp, heta nyheter. Banken har bytt namn till Fjällräven arena. Men du får nog säga "banken" eller "swedbank" ändå, vi som bor här uppe och har varit med i svängarna hajar vad du menar iallafall!;)

Jag har tvättid kl 10 till 13. :-) kram

2010-02-28 @ 08:18:41
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är dålig på att uppdatera!

Jag fick tillbaka examinationen igår och jag fick VG ! Hurray! :-)

2010-04-09 @ 19:58:32
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0