Det ser till och med lite annorlunda ut

Jo lite faktiskt...
Nästan så man inte känner igen sig, men bara nästa.
Jag fick en liten förfrågan idag ;) av en liten arbetskamrat som tyckte att det var dags att sticka in nosen här igen :)
Sååå... jag kikar in lite alltså. :)

Idag har det varit fullt upp, vilket det känns som att det är hela tiden nu.
Ujuj.
Allt detta - "att göra" som man absolut inte får missa.

Jag har fått en skön paus från det idag dock när jag var på jobbet. Så himla skönt att springa hemifrån några timmar och lämna alla böcker och mappar, word-dokument och ovässade pennor (jo, jag använder faktiskt the old fashion pensil fortfarande ;) ) bara till sitt öde på... ja egentligen överallt, utspridda över hela lägenheten.

Varför ligger allt över hela lägenheten kanske det funderas över nu?
Jo alltså... jag har ju börjat plugga då då... Läser för tillfället Eng. B som jag måste ha på Univ. nivå för ett program som jag är som lite intresserad av.
Det rullar på, men det är massor att göra...

Dock kör jag bara på det obligatoriska nu, det frivilliga lämnar jag hädan än så länge, för jag har faktiskt inte tid :)

Hmm, vad mer?
Jo just, jag var ju och träffade en livs levande läkare igår.
Sällan man gör det liksom, I think ;) Eller så var det kanske en sköterska...? Jag hur som helst, jag vet inte men jag fick minsann en spruta jag iallafall...

Twinrix. Mot HEP A och B,
Bäst att vara på den säkra sidan och ha det bortgjort, kanske åker man till nåt annorlunda land nån gång och då slipper man filura på det är med sprutor liksom.

495 pesetas på vårdcentralen gånger 3 ggr då.
Så nu ska jag och Nallen dit igen om 4 veckor, sen inom ett halvår och sen är vi fit 4 fight med vilka galna länder som helst ;P

Ha det nu så gott alla!

Tjingeling

 

Kommentarer
Postat av: Sofie (nr2)

Heeej!

Vad bra att du tagit vaccin mot dumma sjukdomar. Jag hörde på nyheterna igår att de kommit fram med ett vaccin mot malaria också som de gav barn i ett land i Afrika. (Don't recall the name of the country though) Anyhow så tycker jag att du jobbar på bra! :)

Få se, är det tolk du ska bli eller översättare? Tydligen är det två olika yrken vilket jag inte förstod tidigare! Moha! :) Puss o kram!

2010-02-05 @ 08:44:40
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0