Jag skulle ju inte!

titta på melodifestivalen :)
Alltså - det är bara sånt jag inte gör. Jag brukar inte kolla på det...

Well, men nu var det ju så, att det var från min lilla hemstad och då kunde jag ju inte låta bli =)
Men den enda jag såg som jag kände igen är han med håret från naturprogrammet på tvåan... och han är ju från Umeå... eller var det oxelösund förresten?

Jo! Det är nog oxelösund! Hmm men vad gjorde han där? På frontseat i Swedbank Arenan?
Ja, det får jag nog inte veta heller skulle jag tro :) Vilket som egentligen

Ja, snacka om att glida från ämnet.
Men nu var det ju bara såhär att min favorit Salem Al Fakir skulle ju vara med. Och då bara var jag tvungen att kolla - som en till orsak liksom. Två flugor i en smäll tänkte jag med hemstad och en Fakir.
Och det blev ju han som vann (jaja med Ola också) för kvällen.
Jag blev happy happy för jag röstade ju till och med.
Så imorgon blir det You tube och lyssna på låten igen. Jag kan inte göra det nu för den har äntligen lossnat från det repeat som den snurrat på i huvudet på. ;)
Klockan är dessutom super mycket (01.35) och jag har precis pluggat klart så nu ska jag dra täcket över huvvet och göra mig osynlig ;)
Snark snark på er alla
tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sakta i backarna! Den heter inte Swedbank arena längre utan Fjällräven Center!! Passa dej du, du har dålig koll! ;) (säger hon som upptäckte att banken bytt namn IGÅR)

2010-02-07 @ 08:45:18
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ostkrokaaaar! Idag ska vi fortsätta tapetsera min lägenheet! Jag ska knäppa bilder o lägga på bloggen sen. Najs? JA! :D

2010-02-13 @ 08:35:37
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0