*Hick*

Nu har jag både hes-het, hosta och hicka i min hals. De trängs för glatta livet.
Men det går ju över =)

Work väntar idag, sen ska jag sätta upp min klocka som jag köpt, vägg klocka alltså. Det blir nog ikväll. Det ska fästas direkt på väggen, siffrorna alltså om man säger, så vi får se om det går utan ett laser-pass. Skulle haft ett sådant.

Min cykel jag beställde kom ju inte heller, eller det var till o med slut i lager på den. Dumt och drygt. För nu måste jag ju leta vidare.

Så ja, det är det jag ska roa mig med i veckan tror jag. Förutom att jobba då då =) Och det känns kul.

Mot duschen!



Fast nog helst en vit eller svart, hade jag tänkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0