Jäääääzzzzz

Äntligen en solig dag vilket gör det möjligt att kunna veva ner rutan på Nisse under dagen och en chans för det där Imsdals vattnet att torka upp som gjort sig bekvämt på passagerargolvet.

Typsikt.

Som en liten pool hittade jag passagerar sidans golv i förrgår - Mycket jobbigt. Men äntligen fint väder så det har chans att torka, det har ju bara varit regn hittills.

Today - work och jag har öppning. Bytte lite snabbt igår och det passade ju bra för vi ska åka o tvätta bilen. Roligt.

Missen vi tittade på igår var ju för söt... men dessvärre fel färg. Och som jag sa till min "BF" M och lillasyster S så blev det inte löve riktigt. Synd, men vad göra?
Jag var ju och är ju inställd på en misse med den färg jag vill ha - en röd eller nåt. Och då kändes det inte rätt i magen om jag skulle ta den här...

Eller hur man ska säga.

Tyckte synd om den här lilla bollen dock för att den blir ratad av mig - den var ju söt.
Men den hittar nog ett alldeles eget annat litet hem. :)

And my search for "my" cat continues... oh jääzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0