Min bil är den bästa mobila bilen

Men det är lite svårt att höra vad man tänker när man kör långt i den.

Så nu har min sambo och jag varit och hämtat en annan bil som han köpt. Den är fin. Svart och väldigt shiny. Skatan i mig gillar den för hon tycker om blanka saker. Dock ska jag inte sno den från mig själv.

Snopet om det skulle hända.

Hur som så ska nu lilla bilen NIsse upp till de Norrländska skogarna igen där den känner sig hemma :)
Men först in på lite reparation nästa vecka, sen är den som ny igen :D


Brum Brum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror nog att nisse är den bästa mobila bilen :-) Men som du säger så skulle inte lite ljudisolering skada. Något som tål att tänkas på kanske?.. Ett framtida projekt för mej perhaps? hihihi :-)

Kul med fin bil som björn kirrat. Tror jag det att den är glansig och att skatan gillar ;-) Who doesn't? Kram

2010-07-29 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0