Baddagen

Jomen visst serru :) Solen skiner och det är en perfekt dag för ett dopp i poolen.
Så idag beger vi oss till Hjortensbergsbadet och solar o badar. Ska bli jätteskönt. Dessutom har de satt upp stora gummitorn som man får skutta runt i. Kan inte lova att jag kommer låta dem vara ifred ;) *Flinar*
Om jag törs vill säga! Jag är ju lite av en fegis ibland på sånt där åka-fort-grejer.
Not my cup of tea so to speak.
Dags att göra sig klar. På med sunscreen:en och away we gooo..!


Tack för alla fina kommentarer! Jag blir så glad av dem :)

Pic´s på badtornen kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag me vill bada!! hoppas vi kan ses snart, skulle vara så roligt!! Kram kram

2010-07-01 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0