Sunny side up please

Solen skiner och det är tisdag. Inte vilken tisdag som helst utan fixar-tisdag!
Det skulle ju kunna vara "fixar-" och sen valfri dag, men ja, idag är det tisdag :) Enough said about that.
Jag har kollat in min goa polare M´s serie idag. Spännande spännande! Och hon är en riktigt hårding :D 
Eller hur, Louise ? ;)

Efter en helg i underbara Skåne med lika bra människor L o D har vi nu kommit hem till lilla Nypan igen. Jag ska städa o tvätta idag för jag har inget jobb 2 day. Men det behövs detta städ m.m också så det är väl bara att köra igång.

Eller, först ska jag faktiskt beställa några foton hos Fuji för jag tog några riktigt fina i helgen. Bland andra ett foto på en superfin väderkvarn.
Den åker upp på väggen när jag får dem i brevlådan. Jag har redan inhandlat en ram U see i 30x40 cm. Dennis sover i sin korg (på bilden dock ligger han på sin favvostol på balkongen)


o Nalle sitter framför datan och spelar poker. Tro om han vinner någon storvinst?

Fast... tanken slog mig precis, hur kul är det att städa egentligen?
Jag tvättar ikväll - och bakar muffins nu istället :D


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Min nya katt sitter inte sådär lugnt och fint på en stol. Nej han äter upp mina blommor, drar halft ner gardinen, äter upp all mat som finns i huset och rejsar runt lägenheten innan jag ens hunnit blinka! :-) Yes, some people call that "hyperactive".

2010-06-15 @ 16:28:35
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhå..gör du såna där avancerade muffinsar? Vet du vad, jag saknardig!!! Tro om vi kan hinna ses nå i sommar...krm kram kram

2010-06-22 @ 13:55:12
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0