Deal eller Mr Deal?

jag blir irriterad på mig själv när jag går in på sidor på internet som man kan tävla på... Why do I do it?
Nu satt jag där sen och klurade på / oroade mig över om det kan komma in nån lurig jäkel i min dator och fumla runt och förstöra eftersom jag var så dum i huvvet att gå in på sidan.
Förtydligande: Spam på hotmailen! Spam från "Mr Deal" - denna gång. (Låter ju lite fult när man tänker på´t. *skrattar lite lätt här på mitt oros-moln*)

Men jag är ju sååå förbannat nyfiken!!

Ingen bra egenskap - en last snarare... som godis och fina skor.

Jaja, ingen skada skedd denna gången hoppas jag . Dock fick jag arslet ur och kollade huruvida min brandvägg var på eller av.

Den var av... mindre bra. Men nu är det "active" som det så fint står i kontrollpanelens säkerhetsfält.

Jaja, men det jag ska säga till er är, vilket demonstrerar min lärdom av idag, håll er borta från sidor ni inte vet vad det är för nåt.

Har du vunnit iphone men inte varit med i någon tävling?
Nej, då har du säkert inte nåt pris att inhämta heller.

Lesson of today: Learning by doing.

Lesson continues: Just don´t do!

Yepp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0