Definiera begreppet Språk...

Ja, det är vad jag försöker göra på min hemtenta. Bland annat. Vill ni höra början på fler av mina tentafrågor?
Det hela går väl sådär måste jag erkänna. (Erkänna för mig själv mest antar jag)
Jaja, jag har ändå till måndag nästa vecka att få ihop nånting på. Men vill ju helst vara klar till på fredag eller lördag kväll, ledig helg typ you know ;)

Jag var förresten på Curves på Rosvalla idag. Tog tag i det - nu, äntligen.
30 minuterspass cirkelträning. Blev lite skeptisk när jag gick in. "Va litet det är!" "Ska alla kolla på när man tränar?" "Fast träning på 30 minuter låter ju himla bra"
Typ så gick tankarna...

Men va f*n. Nu kör jag på! Vill ju ändå komma igång och det är väl bara bra att det är så himla supernära lägenheten? Det tar ungefär 4 minuter att gå dit.
Det är så himla nära att jag inte ens borde ha nån ursäkt - egentligen någonsin - för att inte komma iväg.
Därför börjar jag mitt första pass imorgon kl nio. Sen hem och duscha och på igen på tentan. 

Ja, vi får väl se hur allt går. LaT känner jag mig redan ;P! Eftersom det jobbigaste egentligen är att komma igång, att slita sig från soffan och den där vad-det-nu-kan-finnas-för-gott-i-skåpet-funderingen medans man sitter i just soffan.

Gå på pass har egentligen aldrig varit min grej, roligt ibland men ja, jag är nog mer en loner när det kommer till kritan.

Så vi får väl se hur det hela går - både med Curves och tentan.

Wish me luck ;) 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Curves harjag tränat på här i Södertälje, förra året tror jag det var...Inte riktigt min grej, men det funkar:) Hoppas ditt pass gick bra!! Kram

2010-10-15 @ 16:27:22
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: mamma

Duktig du :D

Det är så det ska vara..på´t igen :D

2010-10-17 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0