In the late summer of that year we lived in a house in a village that looked across the river and the plain to the mountains.

Hemingway.
Jag håller på att översätta hans text Farväl till vapen nu. Eller har gjort. Men jag kan inte sluta tänka på S och Elton.
De håller sig fast i huvudet, och det gör mig ju absolut ingenting. Tvärtom.

Men, det är så sorgligt att det är för ett sorgligt tillfälle de håller sig fast...just nu...

Jag har tittat runt lite på S blogg nyss, på hennes bilder på lilla söta "yoda". Jag blir ledsen för S och jag blir ledsen för Elton. 
Det här är sorgligt och Dumt
och jag önskar att inget av det hänt!

Elton hade den bästa lilla familj och hem en misse kunnat tänka sig, hos en fröken som skulle ta hand om alla världens små katter om hon kunde, under sitt lilla liv.

Morfar kollar till honom och Aslan och Nikko nu.


Kommentarer
Postat av: SOFÄ

I LOVE YOU.

Det var så fint, jag började gråta direkt. Jag tycker också det är hemskt, jag ville inte att det skulle bli såhär. Jag kunde inte förstå att han var så allvarligt sjuk !

Min lilla bebis. Men han har det bättre nu än vad han hade som sjuk, definitivt. Tack för att du tänker på oss. Kram

2010-10-07 @ 16:43:18
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, han har många att locka in på kvällen :D morfar.

2010-10-17 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0