usch

igår blev en skitdag - jag slog mig i t-bane dörrarna för att jag skulle skynda mig in. Jag var kass på texten vi skulle skrivit. Tydligen har jag ingen koll på grammatik heller.
Iofs, det har jag nog inte heller, för det är så helvetiskt tråkigt.
Men det är jobbigt när nån annan står och predikar om det för en. Och alla jag träffade sa dryga saker kändes det som.

Idag håller sig känslan kvar. Ingen lust att gå ur sängen men jag kunde inte sova mer, så kl 6 gick jag upp tillsammans med B som skulle till jobbet.

Usch för att vara ensam. Tur jag ska till jobbet själv om några timmar.

Jävla skit...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken urkdag. Men jag kände likadant när jag var i Umeå och läste Sociologi. Urk för att inte kunna eller fatta saker :) Men det blir bättre, I promise!

Jag har lämnat in min Sagoanalys idag, har ingen aning om hur det kommer gå och får jag komplettera är det väl bara å göra det då. No harm done! :) Idag ska jag vara ledig och NJUUUTA av det. Jag vaknade kvart över fem sa jag det? KVART ÖVER FEM hyper JAJAJAJAJAJAJajajaja!!! Lycka till på jobbet!! :D HURRA

2010-10-01 @ 08:46:23
Postat av: Anonym

Från sofie!

2010-10-01 @ 08:46:43
Postat av: mamma

Fy usch blä skit m.m för såna här dagar. Dom skulle man få stryka på nåt sätt :) känner igen dom. Hoppas idag blir en bättre dag.

bamsekram

mamma

2010-10-02 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0