A new thing for my table

Jag drog med B till Blomsterlandet idag och nu har jag varit lite kreativ och gjort mig ett blomsterarrangemang. Tycker det blev rätt bra faktiskt och är rätt nöjd, om man får säga det själv ;)

Autumn-feelings



  Lily var väldigt intresserad och vill gärna tugga på bladen. (Inte populärt hos mig kan tilläggas)

  hmm kan inte svara på varför denna pic hamnar på sniskan, men ja, den gjorde det iaf. (Nån som vet hur man åtgärdar sånt?) Även andra gången jag la in den.

 Jahaaa... denna blev fel också. Typiskt.
Lily is hanging around

Dags att ta fram plugghästen i moi.

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

FINA BILDER!

Jag tror jag vet vad du gjort. När du laddat in bilderna från kameran så är bilden på snedden. Du har helt enkelt knäppt bilderna med kameran på höjden istället för på bredden. För att då bilderna i rätt form måste du gå till mappen där du sparat bilderna, ändra så att de hamnar rätt och sen gå tillbaka till bloggen och ladda upp bilden igen. Alltså PÅ NYTT. Fattar du?

2010-09-21 @ 14:19:09
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: mamma

Men va fin den blev. :D

Ska ner på stan sen när jag städat, hm, måste Simson drar fram grus så in i bombens. Men det skulle vara finare om matte tog fram damsugaren oftare ;)Så jag kanske hittar nåt som jag kan göra ett arrangemang av, vem vet :)

2010-10-02 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0