Besök på vårdcentral ang. luftrörsbesvär

Ja, det är det jag ska översätta alltså.

Eller först ska jag skapa mig en ordlista av alla svenska ord jag inte kan på engelska i den här texten, för översatt/tolkat har jag gjort redan ;P

Jag blir alltid så amazed (tydligen stavas det så... ser lite knäppt ut tycker jag. hmm) över folk som finner såna flashiga heads till sina inlägg.

Detta var det flashigaste jag kunde komma på, och då läste jag det innantill från min text.

Om jag inte skulle skrivit "Chokladpudding" - för det ska jag äta snart :P

Jag blev så glad idag, för gulliga J ringde och berättade en överraskning vi UroPennor ska få. Så kul! Vad ska man välja :D ? hihi (Inte berätta för mycket nu) Uppdate kommer om ett par dagar ;P 

Nej, sista översättningen för idag, ikväll blir det movien "Kick-ass" och, ja ni gissa´t! Chokladpudding! Yummie!



Hittade btw ett recept jag bara måste prova - Check it out ni också :)

http://www.veganmatpepp.org/choklad-och-bar-dessert/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0