Första föreläsningen - och...mingel

Well, det blir nog bra när man väl är där. Men nu såhär innan känns det aningens jobbigt med just "mingel".
Det löser sig garanterat, vad kan hända liksom? Ändå känns det jobbigt att veta att man först kommer stå där lite utlämnad åt alla andra.
Dock är det ju faktiskt så att alla garanterat känner likadant - fast jag är ju jag, och inte dem ;)

Tidig eftermiddag börjar det hela med föreläsning, det blir spännande. Då ska vi nog få de första uppgifterna, tror jag iallafall, inför seminariet på tisdag nästa vecka.

eller... om det var så att vi inte skulle få nåt till första seminariet utan första uppgiften skulle vi få just på första seminariet. 
Ja, det visar sig säkert :P

Nu ska jag göra mig klar, fick just en klo i ryggen av Dennis som höll på att tugga på Lily, så han ska få sig en liten tillsägelse.

Snäll ska man va :) 

Fast Lily är ju lite dryg också, ger sig aldrig utan måste alltid peta på Dennis. Vilket resulterar i att han blir sur och ja... (ni anar följden säkert.) - biter ifrån.

Så, lite, får hon faktiskt skylla sig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0