Ja, jag menade ju då...

att tryggare är väl att köra en bil som väger mer än "76" kg när någon som inte kört så långt själv ska köra så pass långt som till Falun ;P. Så tänkte iaf jag.
(Dessutom har väl jag om nån också tjatat om hur bra det har varit med den bilen att åka fram o tillbaka...så jag tror inte Nisse blev nåt ledsen. Han är säkert nöjd också över att slippa slitas och känna sig för otrygg och slirig när det kommer vinter med vägar som folk i södern inte kan ploga - Kuriosa) ;)
Well well, nog om detta.

Jag har ett nytt nagellack. Depend 054. Fint. Och nu tittar jag på debatt - får se om de får en att ändra inställning. Jag tror faktiskt det.



Nu kom det ett litet inlägg - frågan är om det blev ett positivt sådant eller... ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hihi, jag förstod visst att det inte var illa menat mot Nisse men jag tyckte det var ett "kul/retsamt" inlägg. Å du har månnnnngggga gånger sagt att Nisse har varit duktig på att skjutsa era rumpor :D det har jag visst hört så de så (undrar om Nisse hört de?) bara skojar.Har nu "stängt ute" Lillis nå mer då? :D kram

2010-09-18 @ 08:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0