Mina damer och herrar

Så började konduktören när vi var framme vid första stoppet på vår tågtur mot S-holm. Och jag blev så full i skratt :D
"Mina damer och herrar" - ja det är ju flashigt värre att åka tåg. Tut-tut

Jag blev dock glad och det lät ju så himla trevligt, fast först trodde jag att han skulle smöra för passagerarna och då sen komma med: dessvärre har vi råkat ut för en försening...osv

men det sa han inte.
Utan han sa bara: Mina damer och herrar - nästa stopp: Vagnhärad.

Okej, tack för den trevliga upplysningen :)

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

Åh, tåg är värsta lyxåket! Heja tåg! (När dom inte är försenade förstås. Är dom försenade så hejar jag inte på dem.) (.. Man måste hålla dem på plats!)



KOLLA DORIS UNDER PARAPLYET PÅ MIN BLOGG

2010-09-24 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0