Varför?!

Ska min dator alltid krångla!!??

Jag blir helt galet less i min lilla hjärna när den hela tiden säger: "Tyvärr, sidan du begärde kan inte visas"
ibland ger den mig lite variation dock genom att skriva det hela på engelska - men ja, budskapet är ju ändå detsamma.

Och det gör mig helt R-A-B-I-A-T!! Inget går att gå in på...

Är det nån som vet vad som kan vara felet?
Jag avinstallerade några program på min dator i tron att: Ja nu kommer den väl gå lite snabbare iallafall - men ikke. NU svek den mig totalt istället!

Och det var ju inte ens uberviktiga grejer jag tog på. (Tror jag)

Några tool-search grejer, Google Chrome och några spelsidor som B sparat sen länge på datorn.



What´s the problem liksom!?Gaaaaah!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Himla bra bild :D :D

2010-10-02 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0