Jag har sagt det förr...

men det tåls att sägas igen.
Jag vill ha vååååååååååååååååår!
Åh så jag längtar! Jag vill kunna gå ut! Jag har inte varit ute alls i vinter känns det som. Usch!
Men jag har inte velat heller.
Vem vill gå ut i kylan?
Det är halt, snöigt, mörkt och man blir kall! Jag fryser ju till och med inomhus så då har jag ingen lust att gå ut och göra detsamma fast kanske tre gånger värre.
Jag har aldrig varit en person som haft långkallingar.
Eller sällan ska jag väl säga, för ibland har det väl hänt när jag gick (promenerade) i skolan i de djupa skogarna när temperaturen hade krupit ner till -25 (eller nåt).
Men iår har jag till och med haft täckbyxor! Ja, mina burton´s så de är inte fluffiga och ser ut som en säck utan fina som tur är :) Tycker jag själv i alla fall.
Men - nu vill jag inte ha dem längre. Nu vill jag ha klänning, ta fram min skinnjacka och gärna sitta på en filt och läsa en bok. Med en picknickkorg!! Åååh. mysigt... *dreaming away*
Snart Roma dock. Längtar som en toka! Vill bort bort till nåt nytt. Hemma är tråkigt,
Tur jag får sällskap nästa vecka i ett par dagar i alla fall av söt syster :D *det längtar jag också till!* Men då är det fortfarande vinter och jag vill att det ska töa så vi kan vara ute :)
Jag har pluggat hela dagen, tog en rast/ paus vid kl tolv till kvart i ett. Och sen var jag på´t igen.
Men nu är jag snart klar...
Jag ska bara lista ut... vad en nominalfras är för någonting?
Grammatik and me do not go hand in hand, nooo sir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0