Vilken tråkig dag

Ja, den blev det ändå.
Fast det tycker jag många dagar varit - hela den här Vintern!
Det är bara kallt och jag har ingen lust alls att vara ute mer än nödvändigt.
Nu sitter jag inne och tråkar, jag har pluggat klart men ja, det finns som inte mer att göra nu.
Det tråkiga med att vara uttråkad är att man är för uttråkad för att ens ta sig i kragen att göra nånting.
Så känner i alla fall jag.
Jag har kollat runt på lite hemsidor, läst lite bloggar och kommit exakt hur svårt det är att sluta äta socker.
Cupcakes i sin sötaste form
här också
fast monster - säkert goda ändå ;)

Kommentarer
Postat av: SOFÄ

Åh underbart! Kakmonstercupcakes! Jag vill haaaa! Bara för att liksom äga dem, inte äta på. De små med spöken var toksöta också! :-)

2011-01-24 @ 15:00:57
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0