Ja det var ju det där också ja...

Skriva :)
Jag får mig liksom inte, du vet, tid och lust till det =) Det är roligare att läsa på S blogg istället - henne är jag på som en igel. "Skriv mera - skriv mera - skriiiiv meraaa" och inte att förglömma "Vad gör Molly? - Ge mig bilder på det"
Det händer inte så mycket eller jo, det gör nog det =) Tiden rullar och jag med den, det är ju redan 25 maj. Systers födelsedag (såklart har jag ringt och grattat :) ) och världens blåsväder är det ute.
Jag ska åka till en butik idag, nämner inga namn, för jag tror jag fått betala för mycket på en vara nallen köpte till mig. Mycket jobbigt - gillar icke sånt här.
Men det måste ju göras - vill ju inte ge bort mina slantar till maxi-intjänande företag som har nog av dem :P (Köpte btw en Maxi-klänning för slantarna)
ironi?
Maybe so - nästa to do är in i duschen, hoppa på cykeln och susa in till stan. Jag ska handla :)
Kramar till alla er som vet att ni ska ha dem =) Ni vet ju vilka ni är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0